sobota, 12 marca 2016

Krakowska Wiosna Craftowa 2016 przeszła do historii. Wróciłam padnięta, ale bardzo zadowolona.
Przesnułam się resztką sił przez kilka blogów, a dzień postanowiłam uwieńczyć kolejną kartką, która będzie jak znalazł na jutrzejsze imieniny cioci Krysi :)
   ***
Baza- kwardatowa - i takież nawiązania. Świat złożony, aczkolwiek życie usłane różami :)
Różyczki - autorstwa mej Sis Elle, papier - zasadniczo Galeria Papieru :)) Trochę zielonego sznurka papierowego, tuszu, kuleczkowe pręciki - lubię je jako samodzielne kwiaty, nieco tasiemki...



Karteczkę w biegu podrzucam na wyzwanie:
mmmchallenge # A Square World
WWW # challenge-221-anything-goes-two-week




Ps. Dzięki Ewce poznałam dzisiaj Krysię - oj, gapa ze mnie...

KRYSIU - Najlepsze życzenia imieninowe!!!


Wszystkim Krystynom przy okazji - wszelkiej pomyślności! :)
 - Zajawka


Ps.2 
Z ostatniej chwili: naniosłam małą korektę ;) a dokładniej klej brokatowy na kwiaty...




Dobrej nocy oraz pięknej niedzieli życzę :)

3 komentarze: