sobota, 12 marca 2016

etap 7/9 czyli kwiaty zakwitają...

Ciekawe czy Hubka38 "zaliczy mi" tę pracę :-x w ramach zabawy.
Wytyczne:
Poszłam na łatwiznę:
Piękna jajowa baza - od Madi :) dodałam tylko białopisakowe przeszycia ;) perełkowe zielenie, listki i kwiatuszek przedporanny zwany żonkielem. (Sizxix).



kartka z nocnym naciskiem 

...i nieco podrasowane brokatowym klejem...













Przyznaję, że wersja pierwotna była inna... ;)

Kartkę ślę:
audsentimentschallenge # 150-easter-or-spring-sentiment

"Przeszycia i kwiaty"... - na bazie pierwotnej myśli w temacie zabawy...

Przeszycia były już na kartce tła, zaś kwiaty... miały dopiero wzejść :} Poszłam na kompromis - już wschodzą pierwiosnki ;)
Krokusy - to kwiatuszki na Dzień Kobiet dar ze sklepu Krokus (za ukierunkowanie jestem bardzo wdzięczna Asi, która skierowała moje kroki przed kinowym seansem właśnie do sklepu :)

Ziemia na kartce to zabawa "z braku laku..." BIAŁĄ pastą strukturalną oraz brązową i czarną farbą akrylową i farbkami alkoholowymi (od nich zaczęłam:}). Na koniec wykończenia brokatowym klejem, wstążeczka z podwójnym wiązaniem oraz motaniem i perełkowym akcentem. ...napis na kartce z ulubionego stempelka. :)

Pracę zgłaszam:
WAW # challenge-221-anything-goes-two-week
fairytale-challenge # challenge-138-formkarten _ shaped cards

5 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza ta z barankiem, miałam okazję podziwiać ją na żywo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pritty set of shaped cards! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! Bianca XX

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card. Love it. Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this creation with fab colors and design. We are so blessed with your participation in our previous Challenge and would love to have you back for our current Challenge at Word Art Wednesday. I want to share with you the inspiration of God's Word from Habakkuk 2:3-4 and it says, " For the revelation awaits an appointed time; it speaks of the end and will not prove false. Though it linger, wait for it; it will certainly come and will not delay. “See, the enemy is puffed up; his desires are not upright— but the righteous person will live by his faithfulness---." Have an awesome week!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń