poniedziałek, 14 marca 2016

Koronki, koroneczki...

...Wiosna...scrapowa.

Przeszłam obok koronek sięgając po ażurkowe kalosze, jajo... i niemieckie napisy.
Z innego miejsca dołożyłam do koszyczka drewniane elementy, które bardzo lubię a ostatnio coś rzadko stosuję...

Dzisiaj roztaczam przed Wami świat koronkowych serwetek i kwiatów.
Na koronkach(CL) umieściłam bukiecik (kwiatuszki w 2/3 autorstwa Elle :) ), z oddali przyleciała ważka :)


Moje Drogie - dodam tylko "viel Spaß"! - czyli Bawcie się dobrze! :)
 - Zajawka

Tymczasem szybciutko pracę ślę tu:
eko--deco # ekspresowe-wyzwanie-od-eko-deco

snipart-pracownia # wyzwanie-13

Ps.  ... znając mnie - pewnie sypnę jeszcze trochę brokatu nim bukiet życzeń przekażę dalej ;)


8 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco.
    Pozdrawiam! Anna/DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! dziękuje za udział w ekspresowym wyzwaniu Eko-deco

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypnij, brokatu odrobina nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great card!!!Thanks for joining in our Challenge on eco-deco)

    OdpowiedzUsuń