czwartek, 31 marca 2016

daj mi chwilę - układam żonkile...

Ostatni etap - za zgodą Ewki - do dnia dzisiejszego w zabawie "9 w 9". Wskazówki w grafice:

Z kartką przysiadłam dzisiaj.
Na serwetce położyłam: koszyczek z 3 jajami - mediowe z baziami (na wzór moich drapanych cebulowo barwionych jaj), wsadziłam jajo w kropki, ale też takie z pękniętą skorupką - na szczęście nie jest zepsute ;) Przy koszyczku położyłam maleńkie, wiosenne kwiaty - żonkile, dodałam napis "Alleluja".
Sporo czasu siedziałam przy strojeniu koszyczka... Koronki, kokardki, kwiaty, serwetka... i jeszcze musiałam obszyć zielony obrusik pod nią...

Mam nadzieję, że Hubka zaliczy mi pracę, mimo, że świadomie sięgałam po liczne elementy niezbędne w poprzednich etapach.

Użyłam m.in. tasiemki, tekturki, papiery scrapowe i nie tylko, tusz, pisaki...

kosz ze święconką

mini żonkile

 Kartkę zgłaszam na wyzwania:

WAW # challenge-weeks-224-225-anything-goes
art-piaskownica # wielkanocne-jajko








4 komentarze:

  1. Karteczka wyszła świetnie. Ale najbardziej mnie rozbawiłaś tytułem tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha :D niezamierzone ;) ale faktycznie zeszło mi nieco z nimi :x Ps. Nie wiem jak Ty to robisz - chyba naginasz czasoprzestrzeń :D

      Usuń
  2. A really pretty Easter basket card. Thank you so much for entering your creative and beautiful art in our challenge at Word Art Wednesday.
    Blessings, Carole
    DT Member

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczny pomysł z jajkami w koszyku. Dzięki za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń