czwartek, 22 września 2022

CRAFT Challenge#651 - Christmas, humorous

 Jak to w czwartek zapraszam do wspólnej zabawy na CRAFT Challenge

Sponsorzy wyzwania: DRS Desigs oraz Crafty Sentiments.




W pracy wykorzystałam grafikę sponsora Mr & Mrs Snowman odCrafty Sentiments.

Kolejny raz postawiłam na ATC. Prostą formę wzbogaiła materia - różnorodność papieru. ścinki materiału z kuleczkami, dystans ze ścinków beermaty.

Grafikę kolorowałam markeram akoholowymi, w ostatnim momencie zdecydowałam jednak, że brakuje mi przestrzeni, toteż sięgnęłam po perełki w płynie.


W pracy mieliśmy ostatnio taki powiew zimy, że ho ho. Krakowski MPEC i problemy grzewcze pokazały nam, że nawiew i duża przestrzeń nawet z lata może zrobić zimę ;) Ludzie nie mogli wysiedzieć z zimna.

...ale... zaapowiada się gorący weekend :) pogodowo - i tym optymistycznym kończę wywód życząc miłego, kreatywnego tygodnia.

 - Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz