czwartek, 15 września 2022

CRAFT Challenge#650 - Baby/Family

Witam czwartkowo. W Krakowie deszczowo... 

Z kubkiem gorącej kawy - chociaż na ten moment jakoś najbardziej pasuje mi czekolada ;) - zapraszam na stronę CRAFT Challenge  do obejrzenia prac naszego DT. Tematem tygodnia jest Dziecko/Rodzina Sponsorami wyzwania sa Trimgym’s Digistamps and Images oraz Sweet n Sassy.

Wykorzystałam grafikę Teddy Bear Picnic  od Trimgym’s Digistamps and Images - gdzie sielsko-anielsko rodzina misiów celebruje swoją bliskość.

Wykonałam tło na papierze akwarelowym. Oprócz kredek typu gellatos użyłam farb akrylowych. Grafikę kolorowałam farbkami akwarelowymi. Całość podniesiona jest na dystansie.

Powyższa praca to moje wrześniowe, piknikowo-rodzinne ATC.

Jeszcze raz zapraszam do wspólnej zabawy i zaprezentowania swojej pracy na blogu CRAFT Challenge. Oprócz dobrej zabawy czekają nagrody :)

- Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz