czwartek, 14 lipca 2022

CRAFT Challenge#645 - Christmas

 Za oknem upał, zatem zapraszam do małej ochłody. Najnowsze wyzwanie na CRAFT Challenge to Boże Narodzenie.

Dla zrównania temperatury zachęcam do obejrzenia galerii zdjęć naszego dt.

Oto i moja inspiracja z grafiką sponsora...

DIGI STEMPEL Joy Tannenbaums Wintery Friend od Colour of Love


U mnie tradycyjnie nietradycyjne kolory bożonarodzeniowe :) Widać jestem niewolnikiem niebieskiego koloru... 

Wykorzystałam papiery scrapowe, gotowy napis, dystanse, tasiemkę pomponikową. Grafikę kolorowałam Promarkerami i Copicami, tło - Distressami. Całość dopełnia parę maźnięć białym żelopisem i perełki w płynie. 

Zapraszam raz jeszcze na CRAFT Challenge. Mamy super sponsora, z bogatym zasobem grafiki :) 

Pozdrawiam serdecznie życząc kreatywnego tygodnia. - Monika 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz