czwartek, 8 października 2020

CRAFT Challenge #572 – Halloween/Autumn/ Thanksgiving

Witam w czwartek, w kolejnym wyzwaniu na CRAFT Challenge

Tym razem - jak widać w temacie posta - oferujemy szeroki wachlarz tematyczny. Sponsorami nagród są Oddball Art oraz JMC Designs.

 

Osobiście  zdecydowanie najbardziej lubię jesienny klimat, jednak tym razem postawiłam na kartkę z podziękowaniem :) 

Sięgnęłam po grafikę  JMCDesigns        :      Lottie Love

Nadto użyłam: markery alkoholowe, stempel, tusz, kryształki w płynie, taśmę 3D, papiery skrapowe oraz wykrojnik.

Kartka zasili kolekcję hiszpańskojęzycznych prac dla mojej Siostry :) 


Zapraszam do obejrzenia pozostałych inspiracji naszego DT oraz do wspólnej zabawy na blogu CRAFT Challenge

 - Monika

_________

Na marginesie dolnym:

Ostatnio w związku z moimi wypadami na basen Córa zostaje pod opieką Taty... Zdarzyło się, że nim mnie odebrali z zajęć - odwiedzili aptekę...bo ktoś nie dostrzegł, że Teresa postanowiła dogryźć się do cytrynkowej zawartości buteleczki - stąd też na zdjęciu towarzyszący kolor w woreczku. 


2 komentarze: