czwartek, 1 października 2020

CRAFT Challenge #571 – Shaped Card/anything goes

W ten jesienny poranek przychodzę z kolejną inspiracją dla CRAFT Challenge.
Tym razem tworzymy kartki odbiegające kształtem od prostokąta i kwadratu - czyli Shaped Card. Temat jest dowolny. :) Sponsorami tygodniowego wyzwania są: Doctor Digi House of Stamps oraz Star Stampz

 Wykorzystałam grafikę drugiego ze sponsorów...
 

Star Stampz :  Jesienna dziewczyna


      


Bazowałam na zielonawych papierach skrapowych. Grafikę sponsora kolorowałam trochę nietypowo - markerami alkoholowymi i akwarelami. Wykorzystałam także skrapki z jesiennymi liśćmi.  

 

Zapraszam obejrzenia pozostałych inspiracji DT oraz do naszego wyzwania na CRAFT Challenge 

- Monika


Po małym liftingu i zdjęciach w plenerze...






... a tu kulisy pracy:




2 komentarze:

  1. ciekawy pomysł z tłem, taka inna, interesująca forma. Całośc prezentuje się pięknie, jesiennie, chociaż dziewczynka wygląda na trochę smutną :)

    OdpowiedzUsuń