środa, 18 marca 2015

Oczekująca...

Prośba o wyspy szczęśliwe


A ty mnie na wyspy szczęśliwe zawieź,
wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, zacałuj,
ty mnie ukołysz i uśpij, snem muzykalnym zasyp, otumań,
we śnie na wyspach szczęśliwych nie przebudź ze snu.
Pokaż mi wody ogromne i wody ciche,
rozmowy gwiazd na gałęziach pozwól mi słyszeć zielonych,
dużo motyli mi pokaż, serca motyli przybliż i przytul,
myśli spokojne ponad wodami pochyl miłością.

                                                                                        / Konstanty Ildefons Gałczyński




Bardzo lubię towarzystwo zastosowanego wyżej dziurkacza brzegowego... podobnie poezję Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego... dodam tylko tyle, że jego słowa znam już "dłuższą chwilę"...
... i polecam gorąco :)
Kartka powstała początkiem roku jako "załącznik" do wymianki rękodzieła (patrz blog misiowy zakatek). A powyższy blog i wszelkie organizowane na nim wymianki i zabawy - polecam serdecznie:))
Ps. Czarna Dama wciąż zaskakuje mnie kreatywnością i wykorzystaniem różności do małych arcydzieł :)

Pozdrawiam ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz