poniedziałek, 12 stycznia 2015

Kocham jeść... zapiekanka ziemniaczana z cebulką

Dzisiaj poszukując przepisu na smakowite danie rodem z Chille, trafiłam na intrygujący dla mnie blog... tresvodka.com: Pastel-de-choclo-przepis-tesciowej/
...warto kiedyś przenieść taki przepis na grunt własny:) - nawet jeśli się nie lubi rodzynek ;)

Tymczasem w moim jadłospisie w ramach przegryzki widnieje marchewka...

...często kiełki...


...sporadycznie popijam sok z pomarańczy ;)


Jednakoż nie umiem się obyć bez mięs i serów w różnej postaci - a więc bomb kalorycznych, niekoniecznie witaminowych;) -



...zaś dzięki mojej młodszej Sis - Madlen - mam okazję przegryzać francuskie śmierdziuszki;)








Danie tematyczne dnia "FRANCUSKA NIEDZIELA":

                                                                            ziemniaki

cebulka (dałam kilka małych)
zioła prowansalskie,
pieprz Cayenne,  
pieprz kolorowy (u mnie: świeżo mielony)

sos:
śmietana (u mnie tłuściutka, wiejska;] )
trochę żółtego sera 
 nieco franc. śmierdzącego serka :D
sól, pieprz
 śladowe ilości keczupu

Cebulka w talarkach podduszona z ziemniakami i przyprawami; zalane sosem śmietanowo-serowym.
Powiem tak: niezbyt zdrowe, dla wielu może mało apetyczne, ale wiem jedno: dla mnie pyszne! i w smaku i w zapachu obłędne! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz