niedziela, 10 stycznia 2016

Podsumowanie roku i L 4

KSIĄŻKOWO:
Jeśli patrzeć na ilość przeczytanych książek i tematykę - nie udało mi się wykonać nawet połowy moich planów. Udało mi się "przebrnąć" przez większy gąszcz niż opisałam, ale widzę, że wyzwanie mnie przerosło - plan na ten rok: nie robić planów "gigantów" ;) i poddać się bardziej woli Boga niż swoim wizjom...

W ramach podsumowania ROKU KARTKOWEGO... 

Jesienią dostałam za zadanie zrobić 40 kartek dla mojej siostry - plan wykonany w terminie ;) - Tak wyglądała pierwsza wysłana partia:



W grudniu udało mi się wysłać scrapki do kilku ważnych dla mnie osób:)


Sama także otrzymałam super zestaw oraz piękną karteczkę świąteczną :) od Hubka38 - WIELKIE DZIĘKI!!



a także super prezent-zawieszkę wraz z karteczką i życzeniami od Czarnej Damy :)  - (foto)



- Dziękuję Kochane Kobiety!!




Przy okazji Świąt uczyłam się - od mej Sis Mad - ciąć i zwijać paseczki... Troszkę wspierałam się też yt - i tak tuż po świętach powstała moja pierwsza typowo quilingowa kartka.< osobny post>

WAW- challenge217

Nim Rok 2015 zakończył swe panowanie uczyłam się przy hiszpańskiej grupie scrapowej fb (plus filmikach ang. na yt) nowych rzeczy - i tak powstały moje pierwsze kartki-shakery. Chociaż bardzo niedoskonałe, acz znaczące dla mnie:)


Powstało też drugie w mym życiu LO :) - czarno-białe - zgodnie z zasadami.



Sylwester w pracy z <Merci> ale Nowy Rok już przywitał mnie i ugościł na dobre w swych pieleszach. Rodzinne strony i bańki ogniowe...czyli leczenie na całego.

Wracam do życia :) i już myślę, co ciekawego zrobić na wyzwanie w hiszpańskiej grupie... Mam czas do 2 II.
Pozdrawiam serdecznie - M-ka

2 komentarze:

  1. Wow, these cards are truly gorgeous. You have really outdone yourself. Thanks so much for taking the time to stop by and share your talents with us. Have a blessed week, and please join us again soon.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdpowiedzUsuń