piątek, 15 stycznia 2016

nim zasnę...

Ogromną przyjemność sprawiła mi przesyłka od Czarnej Damy :) W minionym roku brałam udział w całorocznej, super zabawie "Rok w zdjęciach 2015". Radością była możliwość zrobienia i pokazania innym kawałka swego świata - przyznaję, że kilka zdjęć wysłałam tuż przed ostatecznym terminem :) uff. 



Prezent na koniec zabawy - baaaaardzo miły, piękny i pożyteczny:) Kalendarzyk własnoręcznej roboty przeglądałam kilkakrotnie :)) 
Dziękuję stokrotnie!!!


Obiecywałam sobie, że w tym roku żadnych wyzwań, którym wiem, że ciężko będzie podołać. Ufam, że kartkowanie do takowych się nie zalicza :) ...dlatego też zapisałam aquí, ahíallí - czyli po polsku tu i tam ;)
Zabawa PRZYJEMNA i POŻYTECZNA - polecam!

Tymczasem powiesiłam banerki i znikam do spania :) Rano praca... :))
 Uśmiech posyłam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz