czwartek, 6 lipca 2023

CRAFT Challenge#684 – Graduation

 Witam serdecznie w czwartkowy poranek, a skoro mamy czwartek - zapraszam po najnowsze inspiracje na bloga C.R.A.F.T. Challenge. Sponsorem wyzwania jest The Paper Shelter , zaś tematem obowiązującym Zakończenie szkoły :)

Poniżej moja praca inspiracyjna. wykorzystałam kolorową grafikę sponsora, która stanowi świetną bazę na szybką kartkę. Jak to mam w zwyczaju - postanowiłam stworzyć kartkę warstwowaną, by uzyskać przestrzenność grafiki. Efekt oceńcie sami...


Użyłam grafikę sponsora, zdublowaną i "okrajaną" z premedytacją ;D Tym razem wykorzystałam dystans kosteczek, co dało delikatny efekt przestrzenny.

Czy lubicie tworzyć takie prace?

Pozdrawiam ciepło, życząc pogodnego dnia i kreatywnego tygodnia.

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz