czwartek, 4 maja 2023

CRAFT Challenge#676 – Recycling

 Witam słonecznie. Popijając imieninową kawę zapraszam na mały recyklingowy kursik w ramach inspiracji dla CRAFT Challenge


Wyszukujemy zbędnych, zachomikowanych opakowań - u mnie są to kartoniki-opakowania zestawów kosmetycznych. 

Wydrukowane uprzednio pliki od sponsora służą mi jako szablon. Odwzorowuję bazę na tekturce drugiej młodości ;) tnę, nacinam... 


...docinam...


Pierwotnie zamierzałam zrobić shaker, później planowałam nakładanie pasty śniegowej jednak przy tak zdobnym arkuszu mizerny efekt. 

Ostatecznie zdecydowałam się na minimalistyczne ingerencje w papier i szablon. 
Docięłam kolejne papiery - wprowadzając ścinki fioletowego papieru brokatowego. Jeszcze tylko śnieżna gwiazdka z pliku sponsora... I kryształek na dopełnienie. 



W sumie niewielkim kosztem powstało drobne, bardzo ozdobne pudełeczko na drobiazgi. 


Wykorzystałam pliki od sponsora

The Cutting Café - CHRISTMAS WINDOW BOXES - TEMPLATE AND CUTTING FILE


Zapraszam do obejrzenia pozostałych prac naszego DT oraz wspólnej zabawy na blogu CRAFT Challenge

Kreatywnego tygodnia życzę!

Monika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz