środa, 6 października 2021

Pożegnalny shadowbox

Wczoraj zakończyłam ponad półtoraroczną przygodę w Klubie Scraperek prowadzonym przez Eunikę.

Ostatnio przerobionym warsztatem był shadowbox. Oto i on:

Projekt - Eunika Jedynak

Wykonanie i przeróbki własne - Monika Grudzień
















Praca trafiła jako prezent na osiemnastkę mojej kuzynki. Teksty w książeczce także ostatecznie były nieco inne :) 

Powyższa - jako księga  mądrości życiowych ;) - pozostała u mnie. Jeszcze jedna - właściwie moja pierwotna wersja książeczki - zapodziała się w czeluściach mieszkania, a zawiera teksty ułożone naprzemiennie z fotografiami z życia codziennego. :) 

Pozdrawiam serdecznie życząc spokojnego scrapowania :) Ufam, że uda mi się pokazać jeszcze jakieś prace powstałe w ramach wspomnianego Klubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz