czwartek, 20 maja 2021

CRAFT Challenge #598 – First Christmas

 Witam serdecznie i zapraszam na czwartkowe wyzwanie z CRAFT Challenge.


W tym tygodniu postawiłam na inspirację tagową :) 

Wykorzystałam grafikę sponsora Star Stampz :)



Na potrzebę chwili powstał kolejny w ostatnim czasie shaker. W prawdzie pomysł i gotowa część pracy leżała odłogiem przez ponad miesiąc ;) w końcu jednak dojrzała myśl, czego owoce możecie poznać. 




Oto jak dobiegały końca decyzje o wnętrzu shakera... Tłem stała się okładka jakiegoś bloku, a za nakładkę posłużyła nieco grubsza folia z opakowania po słodyczach. (#recyklingu cd. ;)



Cekinki i gwiazdeczki to już dopowiedzenie w tagu, podobnie jak wstążeczki w zamyśle tworzące ogon Gwiazdy Betlejemskiej :)

Pozdrawiam Grudniowo i zapraszam raz jeszcze do wspólnej zabawy oraz obejrzenia prac pozostałych projektantek. 
- Monika


Taga posyłam na wyzwania:



____________________________________
Na marginesie dolnym...

Wybaczcie zdjęcia - ostatnie trzy miesiące trwa moja walka z rzeczywistością - problemy techniczne z aparatem, naprawa pogarszająca stan pierwotny, odmowa reklamacji, nowy mega sprzęt, który sfiksował, decyzja o zwrocie :( i marne widoki...


A może w ramach pomocy scraperskiej powiecie w jaki aparat telefoniczny ze średniej półki warto inwestować... - mile widziana 


6 komentarzy: