czwartek, 2 lipca 2020

CRAFT Challenge #562 – Thank you

W tym tygodniu na C.R.A.F.T. Challenge tematem są słowa dziękczynne ;)


Sponsorem nagrody jest Sweet ‘n Sassy

...a to już moje wariacje na temat:




Skorzystałam z dobrodziejstwa wykrojników ;) oraz markerów alkoholowych.
Ps. Czy kwiatek można nazwać chabrem? - mam taką nadzieję.

Grafika sponsora 
Sweet ‘n Sassy Doodle Flowers
Kolorowanie akwarelami, do tego wielorakość papierowa, dystans, napis i perełki w płynie - oto mój przepis na kartkę.


Do obejrzenia pozostałych prac naszego DT oraz wspólnej zabawy - zapraszam na stronę bloga C.R.A.F.T. Challenge.
 - Monika


Ps. Pierwszą z kartek zgłaszam na wyzwanie lipcowe u Ani.

7 komentarzy:

  1. Obie karki piękne. Chaber? Jak je zobaczyłam, od razu tak pomyślałam, wiec mogą być chabrami.
    Drug kartka piękna i bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki.
    Kartka z chabrami dowodzi, że wyobraźnia pozwala stworzyć coś z "niczego".

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna obie kartki, ale ta pierwsza zdecydowania bardziej mi się podoba , pewnie dlatego , że wszystkie trzy wytyczne z mojej zabawy. Jest cudna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki :)
    Chaberki świetne!!!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki, choć mnie zachwyciły chabry to ta druga jest taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń