wtorek, 30 lipca 2019

kropki

Jakoś tak szybko  mija mi czas od połowy miesiąca, że na dobre się wystraszyłam, że nie zdążę na lipcową zabawę u Ani... Pędzę załączyć plik - a tu ponad doba :> Luz...

Wybaczcie bladości - może jeszcze uda mi się załączyć jakieś lepsze/dzienne zdjęcie.
Wykorzystałam grafikę - Spuchlinka... /autorka: Magudala

Zgodnie z zaleceniami Ani są kropeczki oraz dominacja kolorów: niebieski, róż, ecru, zieleń

Kartkę podsyłam też do Ewki :) są roślinki...

Bawię się:
iwanna59# wiosna-i-lato-z-paleta-kolorow
hubka38#wyzwanie-7
 

4 komentarze:

  1. super jest ten stempelek to prawie tak jak ja , książki które czekają w kolejce do czytania już mi się nie mieszczę na półce , może faktycznie zrobię sobie z nich fotelik :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka, podoba mi się też stempelek ...

    OdpowiedzUsuń