sobota, 4 maja 2019

Rogaty zestaw tea-lightów

"Jest już ciemno, ale wszystko jedno,
Pytam siebie czym jest piękno..." 

- tak sobie nucę w myślach... a u mnie... jedzenie po nocy... wietrzenie kuchni, póki dobre powietrze... komentarze o przejazdach pociągów... i jakoś sen wciąż oddalany.



Z myślą o zabawie kwietniowej u Inki powstała następująca praca:





Wykorzystałam:
pudełeczko po kremie do rąk, piankę, filc, zapachowe świeczuszki, papier skrapowy i karton, tasiemkę, świąteczną grafikę (die cut), taśmę dwustronną, klej na gorąco, klej do tekstyliów/korka...)


Mała forma, a jednak zauważalna - wzbudziła ciekawość odwiedzającej nas koleżanki ;)
Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Inkowy pomysł na "małe formy"... Jest do czego sięgać, gdy chcemy właśnie jakiś drobiazg dla bliskiej nam osoby :))


Bawię się:
swietanaokraglo # Małe formy na święta 4/12 - zestaw tea lightów


Miłego dnia życzę! a wcześniej spokojnej nocy :)

5 komentarzy:

  1. Pomysłowo z tym pojemniczkiem po kremie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystałaś pudełko, warto takie opakowania "przerabiać", wychodzą ciekawe drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł na recycling :) Świetnie się prezentują te świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak! takie malutkie prezenty się bardzo przydają ;) Ale wpadłaś na świetny pomysł z wykorzystaniem okrągłego pudełka - coś takiego, i trzy się zmieściły! :) Bardzo mi się podoba Twoja wersja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł i cudne wykonanie :)
    No i recykling :) Nadałaś rzeczy na wyrzucenie - nowe życie :)
    A ja to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń