czwartek, 21 grudnia 2017

12 Días de Navidad: Día 9

Może i z rok temu chciałam się nauczyć składać kartkę w kształcie gwiazdy.


Moja pierwsza próba to efekt inspiracji na hiszpańskojęzycznym blogu...

 Przyznaję, że papiery miałam piękne, jednak jak się okazało - nie sprawdzają się w cięciu-gięciu ...


Bawię się:
latinasartsandcrafts # 12-dias-de-navidad-dia-9
chnc-challenge-extra-for-december-2017
craftyhazelnuts-patterned-paper # December
mybestiesspanishchallengeblog #diciembre-2017-reto-42-anything-goes
digichoosday # wk-51-digi-choosday-anything-goes
craftycreations # 357-anything-goes
wordartwednesday # anything-goes: eweeks-314-315

A co Wy sądzicie w temacie? Czy robiłyście już kartki wg takiego projektu?
Pozdrawiam ciepło - życząc spokojnej nocy i rodzinnych, serdecznych Świąt Bożego Narodzenia!

* * * 
Odnośnie Świąt...
Wczoraj odebrałam karteczkę od Czarnej Damy :)
Oto i wspomniana kartka:
- wpadłam w zachwyt :))

4 komentarze:

  1. Gorgeous thank you for sharing it with us at Digi Choosday crafty hugs Julia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous card design..thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY CHALLENGE this week,hope to see you again
    Željka DT xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Hermoso proyecto gracias por participar con nosotras en My Besties Spanish Challenge Blog.
    Carla DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful star!
    Love your fancy folds and sparkle!
    Thank you for sharing with us at the My Besties Spanish Challenge Blog and wishing you the best of luck with your entry :)

    OdpowiedzUsuń