sobota, 1 lipca 2017

spóźnienie czerwcowe

Kolejne spóźnienie do Ani... ale tak jest gdy po niemal dwóch miesiącach chce się nadrobić kartki z trzech miesięcy na różne zabawy...


Znowu zabrakło mi kilka minut na publikację i żabkę. Istne wyzwania...
* Ania # czerwiec
... i czas na pojedyncze zdjęcia.
Okazyjnego kociaka już opisywałam i pokazywałam zbliżenia.

***
Bożonarodzeniowy aniołek powstał do zapożyczonego szkicu. Wykorzystałam tusz, szablon, napis STAMPlorations oraz użyłam nieco perłowej niebieskości :)


Wyzwania:
addictedtostamps # 248-Holiday
CASology# 255-fly
CAS(e)thissketch # 228
Simonsays_Monday # Stencil It
Crimbo-crackers # 135-sentiment
* Fab'n'funky # 357
Simonsays_Wednesday # AG
Craftycreations # 344-anything-goes
Stamplorations # anything-goes-challenge

***
W kartce Wielkanocnej wykorzystałam pozostałości papierów różnej maści, nadto użyłam gotową grafikę oraz świąteczne digi od Hubki :)

WAW # 288-289 : AG

7 komentarzy:

  1. aww these cards are adorable!!!! Can't choose my favorite, i like them all!!
    Thank you for playing along with us over SImon Says Stamp MOnday Challenge! We hope to see you again next week!
    x Zoey

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet cards! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your card is super cute. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    OdpowiedzUsuń
  4. hello! these are awesoem, great cards! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your super sweet take on the sketch!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna porcja świetnych kartek. Mam nawet faworytkę :-) Ta karta do szkicu CAS(E) mnie rozbroiła :-))) cudowna, uwielbiam tego małęgo skrzydlatego grubaska. Całość wygląda naprawdę cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great card! Thanks for entering Crimbo Crackers - hope to see you again next time!

    OdpowiedzUsuń