czwartek, 29 grudnia 2016

dwa szkice...

...którymi się zainspirowałam przy "budowaniu" poniższych kartek:

1. Catch the Bug

  W roli głównej: tusze, stemple - w tym metaliczne, ścinki papierów, kryształki...

 Stemplowałam, układałam, docinałam...
wszystko skleiłam...


...i okazało się, że kartkę otwiera się niczym hebrajską wersję Biblii...




Cóż mi pozostało?

 Przyjąć to jako ciąg dalszy wyzwania, jako dobrą kartę, by poćwiczyć myślenie i pisanie jak niegdyś dla rozrywki... Kartka trafi do mojej Siostry - nauczycielki. Nie wiem tylko czy czekać na Dzień Nauczyciela, czy raczej na Prima Aprilis ;D
Kartka jest dopełnieniem do grudniowego wyzwania u Ani.

Wybrałam czerwiecostrokrzew (BN), motylek (okolicznościowa), sowa (dla nauczyciela).


Pozostałe wyzwania:


Stempel (Elisabeth Bell) kolorowany Copikami i kredkami, tusz, resztki papieru skrapowego, taśmy washi... 
Obecnie kartka jest na etapie zapełniania się treścią - jutro trafi do naszej koleżanki, a zarazem kierowniczki, przebywającej na L4. :)

Wyzwania:
* sketchsaturday # week-443
simonsays_wednesday # AG
* ltscb # 92 : AG
* craftyhazelnuts-patterned-paper # December
* ribbongirls# december : Any Image



Ps. Dostałam burę, że kartka jest zbyt poważna... Myślę, by dokleić lizaka, a w środku może jeszcze potworki Bugaboo. - A co Wy mi radzicie?? Będę wdzięczna za podpowiedzi
Ściskam :)

10 komentarzy:

  1. Ta karteczka "będzie dobrze" moim zdaniem bardzo optymistyczna- nie zmienialabym- najwyżej treść jakas fajna do tego1 Super kolorowanie- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko! Obie karteczki są wspaniałe,mnie też tak się zdarzyło jak Tobie z tą pierwszą kartką, A w tej drugiej nic bym nie zmieniała, jest odpowiednia do sytuacji- Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zrobiłaś kartki grudniowe , dziękuję za udział w zabawie. Czerwiec wybrany został po raz pierwszy co mnie bardzo cieszy. Kartki są super, wytyczne spełnione więc oczywiście zaliczone na szósteczke :-) Druga kartka jest super, nic bym nie zmieniała, a pokolorowana genialnie.
    Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello again... Thank you for entering another one of your lovely cards into our ‘Sparkle’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, ja nic bym nie zmieniała, kartka będzie dobrze bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki ,ta z sówką taka delikatna :-))) Mnie się też kiedyś to przytrafiło ,odcięłam przód i nakleiłam na nową bazę ,tym razem dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się kiedyś (BN 2015) zrobić kartkę otwieraną nie w tą stronę, co trzeba. Chociaż nie, kartka była dobrze zrobiona, tylko życzenia źle wkleiłam i wyszło tak, jak u Ciebie i na dodatek do góry nogami.

    Kartki są piękne, tej dla kierowniczki niczego nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great cards
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week and Happy New Year !

    Jo x

    OdpowiedzUsuń
  9. Fab card and thanks for sharing at Catch the bug Stella Sketch. Good luck. AunySue GDT

    OdpowiedzUsuń
  10. How lovely. Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge. Sorry I am late popping over.
    Happy crafting! Catherine X DT

    OdpowiedzUsuń