niedziela, 6 listopada 2016

powstały kartki...

...ale noc zarwałam konkretnie. - A tyle czytałam o zasypianiu wcześniej i przesypianiu min.8 godzin.












 Do szkicu





Przycięłam drewnianą bazę kartki, docięłam błyszczący karton, sięgnęłam po wykrojnik, taśmę washi, karton, serwetkę scrapową i co trzabyło jeszcze...
Inspiracją była dla mnie szczególnie kartka Marisy. :)

Gotową kartkę posyłam na wyzwania:
* MojoMonday # 472
* CHNC # 306 : vintage/AG Christmas
* CHNC patterned paper : November
* WAW # 254-255 : AG
* HJC # 84 : Trees or Christmas Tress

4 komentarze:

  1. Fabulous card love your image and your design and bps. Thanks for joining us at CHPPC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Christmas card. Beautiful design. Thank you for joining us at Holly Jolly this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 306 and my Patterned Paper November challenge – you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too x

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely creation. Thanks for joining us for our Christmas Tree Challenge at Holly Jolly. Good Luck. Hope to see you again soon.
    Lynn, Holly Jolly DT

    OdpowiedzUsuń