poniedziałek, 27 października 2014

Targi Książki

Książek Ci u mnie pod dostatkiem, jednak przyznam szczerze, że najczęściej/najchętniej sięgam po poradniki - od tych, które mówią jak ćwiczyć, pisać...po książki kucharskie czy porady jak dekorować stół. Ostatnio szukałam natchnienia w rysowaniu;) a że Targi Książki w Krakowie miały miejsce w miniony weekend, liczyłam na to, że zaopatrzę się w stosowną lekturę. Poszukiwania upatrzonego wydawnictwa przysporzyło mi niemałego trudu, mimo, że odległość stoisk była wystarczająco wyrazista, a spis boksów miałam "pod ręką".
Nie będę może powtarzać ogromu mojego zniechęcenia jeśli spojrzeć na samą lokalizację i możliwość dotarcia niezmotoryzowanej osoby na "imprezę". Dodam tylko, że część wydawców jednak się nie pojawia, przez co korzystać możnabyło z mocno okrojonego repertuaru ksiąg różnych wydawnictw choćby na półkach księgarni (znanych nam jako internetowe).

... i zostaje mi wspierać się tym, co znajdę w bibliotekach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz