wtorek, 13 czerwca 2017

sens wiary

Grafika ze strony wydawcy

Szukając czegoś na prezent dla chrześnicy sięgnęłam po poniższą pozycję.

"Czy wiara ma sens? : na pytania młodych odpowiada bp Grzegorz Ryś" - to jedna z ostatnio przeczytanych przeze mnie książek.
Autorem jest biskup dobrze znany w krakowskim środowisku odnowowym, pielgrzymkowym i zapewne nie tylko. Książkę też poniekąd współtworzą młodzi...

Muszę przyznać, że biskup nie boi się trudnych czy niewygodnych pytań. W sposób prosty i bardzo przystępny daje mądre i błyskotliwe odpowiedzi na odwieczne pytania dotyczące wiary, relacji czy sensu życia. 
Z tej niezbyt grubej (niecałe 100 stron), acz dobrej pozycji, wiele mogą się nauczyć nie tylko młodzi, ale i my - dorośli. 
>> Sama znajduję tu odpowiedzi na pytania nurtujące mnie, a nawet starsze i bardziej światłe ode mnie osoby. <<

Zachęcam do lektury :) 
- Zajawka

Tymczasem odznaczam w wyzwaniu czytelniczym pozycję z kategorii "osoba" w tytule :)

Ps. Ufam, że nikt nie będzie tu bardziej drobiazgowy niż ja i nie odrzuci z racji, że to "podtytuł" ;>



1 komentarz:

  1. Moniko! Na pewno jest to ciekawa książka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń