czwartek, 22 czerwca 2017

break - broke - broken

Od października intensywny angielski...



break - przerwa, złamanie
to break - łamać, złamać, niszczyć, psuć...



Sięgnęłam po stemple YNS Coffee Break,
nadto wykorzystałam tusze Distress (3 odcienie brązów), resztkę kawy zbożowej i pędzelek :) Całość dopełnia taśma washi.




Kartka do szkicu YNS i na wyzwania:
* YNS # 66


Na marginesie:

Dzisiaj miast kawy - piwo na mieście... ze znajomymi od angielskiego ;)
Mam nadzieję niczego nie zepsuć! :D

Miłego wieczoru życzę!

4 komentarze:

  1. Moniko! Karteczka bardzo mi się podoba, Jest taka delikatna no i lubię kawę - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. It's a funny and lovely idea!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja bym chciała umieć zrobić taką prostą kartkę:-D Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful CAS card. Thanks for joining our previous challenge here at WORD ART WEDNESDAY. We hope you will join us again in our current challenge soon. Leaving you with the inspiration found in Philippians 4:13 which says: "I can do all things through Christ which strengtheneth me."

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń