poniedziałek, 26 czerwca 2017

All things...

W tych dniach swoje 4.urodziny świętuje STAMPlorations. - Gratuluje i życzę dalszego rozwoju! :)

Najpierw  utworzyłam listę życzeń - tj. które produkty mi się jeszcze marzą - choć to tylko wierzchołek góry lodowej ;)

Jednak, by w pełni uczcić rocznicę -> szczegóły świętowania znajdziecie tutaj -

stworzyłam kartkę przy użyciu ich szablonu kwiatowego i napisu-cytatu (Flp 4, 13).
Wykorzystałam tusze wodne.


Do mapki:














Tym samym przyznaję, że istnieje silny związek STAMPloration z moimi upodobaniami - sami zerknijcie na zabawy i wyzwania na które ślę kartkę:
* LessIsMore # 334
* WAW # 288-289 AG
STAMPlorations # AG


Pora na sen... zostało mi niecałe 4 godziny do pobudki...

Zachęcam gorąco do zabawy :) życząc radosnego, barwnego tygodnia!
 - Zajawka

10 komentarzy:

  1. Beautiful card, Monika! Please don't forget to add this blog post to our Wishlist Linky for your extra entry. Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika- wracasz do żywych! ;-D Super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Bardzo ładna karteczka - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pretty and subtle colouring. Lovely sentiment although do remember we love to see clean, unpatterned 'white' space on our cards at Less is More. Thanks so much for sharing your card with us this week.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful colouring for this card with subtle colours and shades ! A great sentiment too ! Thanks for sharing and for playing along at Less is More !

    OdpowiedzUsuń
  6. A great take on our sketch challenge this week. Love the delicate colours you used with your stencil.
    Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się delikatny rysunek z szablonu Stamplorations. Zamaskowanuy pasek wygląda naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń