niedziela, 6 marca 2016

ptaki w klatce

Inspiracją był cytat, który jest tematem przewodnim kolejnej karty pozytywnika w zabawie u Hubki38.

Temat chodził mi po głowie... a skojarzenia - uciemiężona kobieta :x

Sięgnęłam po mój pamiętniko-pozytywnik (w starym kalendarzu) i zaczęłam szkicem... dla pewności KROJU sięgnęłam w sieć... i okazało się, że jestem zupełnie nieobeznana z życiem obok. Natrafiłam na bloga polskiej muzułmanki... Oczywiście nie jest on odosobniony.
A jak jest z blogami chrześcijanek? Czy my się dzielimy naszym życiem? Wiarą?

Wracając do pozytywnika... siegnęłam po suche pastele, nieco gesso i cienkopis;)

Moja interpretacja cytatu:


Ps. Dla kontrastu kolorystycznego... 

Końcem miesiąca dostałam przesyłkę od pozytywnie zakręconej Znajomej

... karteczkę   --->


...i przydasie
       |
       |
      V
...i takie łakocie (tu część ;D)



Tymczasem słucham radia Emaus 
- o modlitwie skargi...
Błogosławionej niedzieli :)

1 komentarz: