czwartek, 30 marca 2023

CRAFT Challenge#673 - Easter/Spring

Witam cieplutko w końcówce miesiąca. W ostatnich dniach widać jak mocno aktualne są słowa "W marcu jak w garncu" - wiosna. lato, zima...i czego tu jeszcze ni ma ;)

Dzisiaj zapraszam tradycyjnie - czwartkowo na najnowsze wyzwanie na blogu C.R.A.F.T. Challenge. Najbliższy tydzień obowiązuje tematyka prac Wielkanocna bądź Wiosenna.  Sponsorem wyzwania jest Doctor Digi House of Stamps

A oto i moja praca inspiracyjna:




Wykorzystałam grafikę sponsora Doctor Digi House of StampsEaster Basket

Digi-stempel kolorowałam markerami alkoholowymi, podkreśliłam białym żelopisem.

Sięgnęłam po sznureczek, naklejkowy napis, tekturkę dla dystansu. 

Skorzystałam z rzadko u mnie wykorzystywanych wykrojników

C.R.A.F.T. Challenge

_____

Kartka powstała do schematu zaczerpniętego z bloga Sketch Saturday

Zgłaszam ją do zabawy:

* Sketch Saturday #722 - A theme...Use Buttons


1 komentarz:

  1. Love this sweet Easter card. Beautiful coloring and a very creative way to do the grass. Thank you so much for joining the challenge at Sketch Saturday.

    OdpowiedzUsuń