czwartek, 16 marca 2023

CRAFT Challenge#671 - Female

Witam serdecznie w słoneczny, czwartkowy poranek :) W minionym tygodniu obchodziliśmy Święto Kobiet. Pozwolę sobie przedłużyć tematykę kobiecości i zapraszam do wspólnego tworzenia w tym klimacie razem z nami, na  C.R.A.F.T. Challenge


Wykorzystałam grafikę sponsora  - Star Stampz  

Do stworzenia kartki użyłam szeregu pomocniczych przyrządów - dziurkacz brzegowy, wykrojniki, bigownica i radełko. Postawiłam na darcia i puste przeszycia. Dorzuciłam oczekującego na swój czas kwiatuszka. Grafikę kolorowałam kredkami akwarelowymi. 

Całość nakleiłam na płasko. Jedyne dystanse umieściłam do stabilizacji kwiatka. 

Kartka może w nieco nietypowej dla kobiet kolorystyce, wykonana jest z kawałków papieru ocalałych po akcji zatluszczania papieru przez moją córę ;}  {część papieru poszła pod buteleczkę.olejku eterycznego :} 

 Jesst zarazem przedstawieniem wykorzystania moich ostatnich zakupów scrapowych, dokonanych w pewnym szaleństwie ;) 

Ponawiam zaproszenie do wspólnego tworzenia z C.R.A.F.T. Challenge, Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz