wtorek, 18 października 2016

za górami, za lasami...

...znalazłam sklepy i param się kartkami. ;)

Kartka z pewną damą miała stanowić podziękowanie za gościnę, okazało sie jednak, że będzie kartką imieninową...
Tymczasem spieszę na kolejne wyzwanie MatchTheSketch
A oto co przygotowałam do szkicu
Przymiarki...






...oraz wersja ostateczna:

Wykorzystałam m.in. srebrny papier, srebrną tasiemkę, która mnie urzekła :)) a także digi-stempel, kredki akwarelowe zabrane z domu :D oraz papiery ulotkowe ;) 
I jak oceniacie całość??

Wyzwania:

Pozdrawiam urlopowo...30 km od granicy z Holandią. :))
-- Zajawka

6 komentarzy:

  1. "Żabi król" na włościach 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello,
    thank you for take part at our challenge.
    Your card is very great.
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, podoba mi sie pomysl z woda w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FUn frog card. I love the background. Thank you for joining the DL.ART Thankful Thursday Challenge. Katie-DT Member

    OdpowiedzUsuń
  5. Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko! Bardzo ładna i pomysłowa karteczka - pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń