wtorek, 25 października 2016

świętujecie?

Tydzień dzieli nas od radosnego dnia Wszystkich Świętych i zaraz po nim dnia zadumy - Święta Zmarłych (tzw. Zaduszki).

Kilka lat temu pojawiły się Polsce zakusy na Halloween, a ze dwa lata temu niejako katolicka odpowiedź na nie - Holy wins! pod znakiem przebierania za Świętych.

U mnie dziś nietypowa kartka...z wnętrzem... bo o ile nie ma w nim pustki - to zwykle wnętrze jest znacznie bogatsze od zewnętrznej, dostępnej ogółowi powłoki.



Wykorzystałam m.in. scrapki z wykrojników ChL B143 - Tangled heartsQueen-Annes-lace-border- b160, srebrny karton, digi Bugaboo, Copic-i, grafika ze Świętą.

Co myślicie o takim rozwiązaniu kartkowym?
...a co o świętowaniu, które wkroczyło z Zachodu?

Kartkę ślę na trzy zabawy:
* cmd #38
cheerylynn #240
* sweet stampin' # Favourite Colour 
 - i cierpliwie czekam na komentarze różnych stron. :)
Życzę pogodnej nocy :)

7 komentarzy:

  1. Co do przyjęcia halloween, to bardzo podoba mi się przyjęcie tego jako zabawę, jedną z tradycji innych krajów- jako ciekawostkę. natomiast, żeby miała to ŚWIĘTOWAĆ, to nie ;-D. Fajny pomysł z karteczką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko! Kartki są Ładne, Szczególnie ta druga mi się podoba ,Bo to jest moja patronka. Co do święta, To go nie obchodzę,Ani mi się nie podoba.Te Święto jest zbyt poważne,Żeby z niego robić takie wygłupy- Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Krysiu. Osobiście nie podoba mi się pomysł zabaw halloweenowych. Mamy bogatszą tradycję, która powoli zanika... A jeśli ktoś mówi, że to okazja, by sie przebrać - dawniej były bale maskowe i bale przebierańców dla czystej zabawy, bez straszenia.

      Usuń
    2. Moniczko! Masz rację , Też tak myślę Pozdrawiam Goraco

      Usuń
  3. Świetny front karteczki. Jak to w Halloween 😀

    OdpowiedzUsuń