sobota, 23 lipca 2016

różane trio

Lato... czas kwitnienia.
U mamy w ogródku róże i lilie prześcigają się w urodzie. Ostatnio cieszyłam nimi oczy :)
Tymczasem i ja poczyniłam małą hodowlę... ;}
Oto moje małe rosarium:

Na trójdzielnym blacie przestrzeni rozłożyłam Wschód Słońca... Środkową, schowaną część przykrył bieżnik organzy. Niczym nad przepaścią rozsuniętych krańców przerzuciłam pomost bujnej latorośli. Oddalenie, a zarazem pełna łączność rozstawionych róż, oraz napis Gratulacje... budzą we mnie nieustępliwe myśli...



...czy pasuje dać Rodzicom taką kartkę na rocznicę ślubu?
Dorosły, mimo jakiegokolwiek rodzaju oddalenia, jest przecież zawsze w łączności ze swymi rodzicami...






...a GRATULACJE za 39 lat pożycia małżeńskiego - są wskazane. :]





...a może będzie jakaś inna okazja...
Zobaczę.
Tymczasem pracę zgłaszam:
* Inspiration... # 95 Anything Goes
* WAW # 240-#241 Anything Goes
Skarbnica Pomysłów# wyzwanie-7-bingo-z-altairart.html* Skarbnica #7 Bingo z AltairArt
(zielony - papier AltairArt - napis)

* AtlairArt
http://www.altairart.pl/2016/01/wasze-prace-2016-rok.html

5 komentarzy:

  1. So lovely. Great flowers.
    Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - KWioletta - DT Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń