wtorek, 5 lipca 2016

Duch Pański

"Duch Pański nade mną
Namaścił i posłał mnie..."

Ciężki dzień chyli się ku końcowi...

Udało mi się wykorzystać oczekujące już jakiś czas tło. Sięgnęłam jeszcze po wykrojnik ChL - ramka, listki... dorzuciłam gotowe kwiatuszki, usadziłam na ramce motylka... Otworzyłam Biblię...
Efekt:

Na koniec nieco perełkowego i brokatowego blasku...
...i ślę:
cheerylynndesigns # 232 - Pretty in Purple
WAW # 236-237-anything-goes
butterfly# butterflies-y-is-for years and/or yellow

7 komentarzy:

  1. Very pretty arrangement with the flowers. Love the butterfly and the oval frame. Thank you for fluttering by my challenge where your entry will be in twice. Hugs Mrs A.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne słowa i karteczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a beautiful card and great addition to our challenge. Thanks for playing along with us at Cheery Lynn Designs. Huggs from Ginny at Polly's Paper Studio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice to meet you. Beautiful card and those flowers just add that extra something. Thank you for popping over to the Butterfly Challenge and good luck. Pen Guest DT

    OdpowiedzUsuń