środa, 27 kwietnia 2016

takie trio...

Najwyższy czas pokazać go światu ;)

Przed Państwem Trio w kwietniowej odsłonie:

* Bałwankowy stempelek na tloczonym tle...




 * Kartka komunijna z osłoną  Hostii niczym z hiszpańskich bądź włoskich obrazków sprzed ponad pół wieku...

 

 ... oraz zajaczki wielkanocne hasajace po jajku - z digistempelkiem prosto od Naszej  kochanej Hubki :))


Trio wystąpiło dzisiaj w związku z wspaniałą zabawą u Ani! Szczegóły imprezowANIA: 

Na koniec "kolaż łóżkowy" = kartki obok siebie na posłaniu ;)


 Ps. Przyznać muszę : KOCHAM TUSZE! - w dodatku te wodne, pigmentowe i alkoholowe bardziej niż te do rzęs. :}
 - Zajawka

10 komentarzy:

  1. Monia! Świetne te karteczki!zachwyciły mnie te zielenie w zajacach! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bogate kartki i pięknie się prezentują. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że mogę Cię znowu gościć w karteczkowej zabawie. Karteczki są świetne, moja faworytka to zima, która w tym miesiącu wszystkim najbardziej spasowała bo powstają najładniejsze karteczki. Pozostałe oczywiście też ładne i wszystkie zaliczam na szósteczkę.
    Pozdrawiam i zapraszam juz wkrótce na tematy majowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ,zachwyciły mnie te niebieskości na zimowej i komunijnej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki są po prostu piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy zobaczyłam zajączki chciałam śpiewać, na zielonej łące...
    Komunijna jest elegancka, a zimowa bardzo pozytywna, wywołała uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne wszystkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń