czwartek, 14 kwietnia 2016

Koci Świat


"Szare, bure lub pstrokate, wszystkie koty za pan brat,
mają drogi swe i płoty,
po prostu koci świat,
po prostu koci świat." 
/ piosenka z bajki anim. "Przygody kota Filemona"


Ostatnio stwierdziłam, że moje kartki sa zasadniczo ciemne i smutne.
Kolejny raz sięgnęłam więc po słonecznie żółtą bazę, tusze - głównie tusze wodne, bloczek akrylowy, wodę i promarker.

Smoothing - to propozycja z bloga Just Us Girls.

Zaczęło się! Kawałek grubej folii, na którą naniosłam plamki żółtego i niebieskiego tuszu, spryskałam wodą - i takie rozwodnione przyłożyłam do kartki papieru akwarelowego.
Podobnie postąpiłam z paskiem wyciętych niegdyś dziurkaczem kociaków - (Strona verso papieru scrapowego). Na koniec odbiłam imprezowego kotka - stempelek z serii bubbly Penny Black #30-012, nakleiłam co i gdzie mi pasowało, podmalowałam balony, prezent...dokleiłam półperełki.
Całość opatrzyłam napisem "Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin" - tyle, że w wersji hiszpańskojęzycznej --> Mój ulubiony zestaw Pequeños mensajes ColorPaws.


zbliżenie
po prostu koci świat


Kartkę posyłam na wyzwania:
* Just Us Girls #338 - Trend Week
* Alphabet Challenge # * C for Cats * 
* Penny Black and more# April challenge - Birthday's




9 komentarzy:

  1. A lovely creation with the cute PB image and a really super card.

    Many thanks for joining us again at Penny Black and More challenge.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  2. Such an adorable little card. That kitty just makes me smile. Wonderful soft colors on your background, and I love the design. Great take on the challenge, thanks so much for playing along with us this week over at Just Us Girls. And good luck!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your smooshed background is so pretty in those soft colors. Darling image, too. Thanks for playing with us at JUGS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać, tworzysz również zabawne, jasne i radosne kartki :-) Uwielbiam tego słodkiego grubasa. Super kartka, świetny pomysł na aranż.
    Pozdro,
    BożenA

    OdpowiedzUsuń
  5. A really cute card, such a fun image!
    Thanks so much for sharing with us this month at penny black and more! Hope you come join us again soon!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja myślałam, że to jeż... hehehehhee

    OdpowiedzUsuń
  7. So sweet! Thanks for sharing with us at Penny Black & More.
    Lynn x

    OdpowiedzUsuń