środa, 3 czerwca 2015

...Ciebie i zieleń...

Zaczęłam od testu wykrojnika...
...kilka(naście) dni później zaczęłam zabawę ze stempelkami...a zielony tusz dawał odblask na palcach...
Ja nie chcę wiele:

Ciebie i zieleń,
i żeby wiatr kołysał
gałęzie drzew,
żebym wiersze pisał
o tym, że…

każdy nerw,
każda chwila samotna,
każdy ból – jakże częsty, jak częsty! –
zwiastuje otchłań,
mówi : nieszczęsny….

ja nie chcę wiele,
ale nie mniej niż wszystko:

Ciebie i zieleń

i żeby listkom
akacji było wietrznie,
i żeby sercu – bezpiecznie,
i żeby kot się bawił firanką
jak umie
żeby siedzieć na jerozolimskim ganku
i nic nie rozumieć.

Pętacki wiersz
sam wiesz, że łżesz,
ale dlaczego tak boli, tak boli?
chyba już nic nie napiszę
w ogromną i groźną ciszę
schodzę powoli

ja nie chce wiele:

Ciebie i zieleń…

W. Broniewski - Zielony wiersz 

...na koniec jak zwykle zmieniłam zdanie ;) - środek usunięty na rzecz stempelka "W Dniu Waszego Ślubu" :)


...i choć wciąż stemplowanie u mnie kuleje...  przyłączam się do zabawy:

word art wednesday # challnge-186-anything-goes family
craft your passion challenges # challenge-264-always-anything-goes

8 komentarzy:

  1. Pretty! Thanks for sharing and Word Art Wednesday!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautifull. Lovely colours.
    Thanks for playing with us at Craft your Passion.
    Hope we see you again and good luck.
    xxx Michelle (DT)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne...
    A wiersza nie znałam, a też piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to prawda - piękny wiersz. Jedni czytają i cytują, inni piszą... ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. What an awesome creation...I love the yellow-green background. Perfect for the brightness of summer. What a blessing it is for us that you joined our Challenge last week. This week, our Challenge is still ongoing so, please stop by again and join us at Word Art Wednesday! Leaving you the blessing found in God's Word from Hosea 10:12 which says, "Sow righteousness for yourselves, reap the fruit of unfailing love, and break up your unplowed ground; for it is time to seek the LORD, until he comes and showers his righteousness on you." Hugs, always!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń