czwartek, 19 października 2023

**CRAFT Challenge#695 – Halloween/Thanksgiving

 Witam w kolejny czwartek października. Tym razem wyzwanie potrwa dwa tygodnie. Tematyka prac - jak w tytule. 

 Poniżej moja najnowsza inspiracja dla  C.R.A.F.T. Challenge


Wykorzystałam grafikę sponsora - The Cutting Cafe.

 Halloween Jar Printable Set  / The Cutting Cafe

Z racji warunków korzystałam z kredek akwarelowych na sucho z ewentualnym rozcieraniem na lekko wilgotnych palcach. 

Nadal jesteśmy w szpitalu, często dostajemy do posiłku jabłka. Sporo osób mnie odwiedza... 

Powyższa kartka o kształcie słoja powstała z myślą o wdzięczności za wszystkie odwiedziny krewnych i przyjaciół. 

Dziękuję też Bogu za dar życia... I wszystkim, którzy mi towarzyszą w tej trudnej drodze. 





Zapraszam do wspólnego tworzenia

- Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz