czwartek, 2 lutego 2023

CRAFT Challenge#666 - Winter

Witam serdecznie. Spieszę z  moją najświeższą inspiracją dla C.R.A.F.T. Challenge. Tematyka ZIMOWA.

Wykorzystałam grafikę sponsora DRS : ICE SKATES - kolorowaną farbkami akwarelowymi.

Kolejny raz postawiłam na pracę recyklingową. W tym celu sięgnęłam po zalegające pudełeczko z frontową, przeźroczystą ścianką. Myślę, że to dobry pomysł na przekazanie drobiazgu, który w opakowaniu nabiera większego dostojeństwa, a zarazem okazja do przesłania uśmiechu i miłości. 


Przednia ścianka daje możliwość wyeksponowania tego co przekazujemy, zaś tylnia ściana pudełeczka daje spore pole manewru i twórczości kartkowania. 



Na "pleckach" powstała kieszonką oraz panel. Udało mi się umieścić taga, a także na spokojnie można włożyć inny upominek - testowałam z zapakowaną pojedynczo torebeczką herbaty ;) 






Miłego dnia życzę i radosnego tworzenia! 

- Monika



1 komentarz: