czwartek, 1 grudnia 2022

CRAFT Challenge#660 - Christmas Present

Witam cieplutko w pierwszym dniu grudnia. Dzisiaj zapraszam po kolejne Bożonarodzeniowe inspiracje na bloga C.R.A.F.T. Challenge :) Mamy wspaniałych sponsorów, którzy oferują piękne grafiki.

 Tematem najbliższego tygodnia jest Bożonarodzeniowy Prezent.

Wykorzystałam grafikę sponsora All Dressed... : Rocking horse, kolorowaną markerami alkoholowymi.

Postanowiłam jednak zamiast prostej kartki przygotować mały prezent - ten będzie "mikołajowym" upominkiem dla Córy :) 

Wykorzystałam chwilę nieobecności domowników i sięgnęłam do swoich kraftowych (katalogowych) szuflad - "baza" ... i kuchennych szafek - "wypełniacze" ;)

Trzon pracy stanowi zużyta rolka papieru oklejona kolorowym kawałkiem papieru skrapowego, Woreczek wypełniłam ulubionymi nerkowcami i całość podkleiłam wewnątrz kartonika taśmą dwustronną.
Górna część rolki służy jako wsad na torebeczki herbaty (mieszczą mi się nawet 3 "owocówki").

Całość dopełniona papierem skrapowym, pociętymi wstążkami rafii, serduszkowymi kryształkami., glossy accent. Grafika na dystansie (ścinki beermaty).

Miłego oglądania i inspirowania się pracami :) 
Zapraszam raz jeszcze do wspólnego tworzenia na C.R.A.F.T. Challenge - Monika

2 komentarze:

  1. Grafika ślicznie pokolorowana i świetny pomysł na "schowek" z rolki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń