czwartek, 24 września 2020

CRAFT Challenge #570 – Baby/Family

Dzisiejszym tematem na  C.R.A.F.T. Challenge jest Rodzina, tudzież Dziecko :)

Postanowiłam sięgnąć po grafikę Sweet 'n Sassy Stamps - Sweet Dreams

i tym razem postawiłam na nieco inną formę niż kartka...

Mini album ma niewielki format. Pomieści do 8 zdjęć,  max. o wymiarach 10x10 cm.
Skupiłam się  na okładce oraz wyklejeniu kart albumu. 



Wykorzystałam grafikę sponsora, markery alkoholowe, gazę, tusz, papiery skrapowe (m.in. rodzime AltairArt), kartkę bloku technicznego (baza), tasiemkę, gotowy napis, taśmę 3D oraz taśmę dwustronną.


Adresatem mini albumu jest córeczka naszych znajomych. 
Jak wspomniałam - skupiłam się na ozdobieniu okładki. Początkowo zamierzałam zdobić także poszczególne karty, jednak zdecydowałam, że albumik zapakuję wraz ze skrapkami (jak choćby sfotografowane gwiazdki) i pozwolę Rodzicom samodzielnie zdobić zdjęcia swojej pociechy :)






A co Wy myślicie o takiej formie prezentu? 


Zapraszam do obejrzenia pozostałych prac DT oraz zabawy na blogu  C.R.A.F.T. Challenge.
...
a gdyby ktoś chciał dołączyć do naszego grona - można aplikować :))

____

Pracę podsyłam na zabawę:


Pozdrawiam jesiennie - Monika

8 komentarzy:

  1. jest cudny,perfekcyjnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny składaczkowy albumik, fajowa okładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pomysłowa praca :) Dziękuję za wspólną zabawę i udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :)  bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń