piątek, 25 maja 2018

Ania majowo-wyzwaniowo

Dzień ucieka za dniem. Koniec maja tuż tuż...
Staram się sprostać wyzwaniom, ale różnie mi wychodzi.

Jutro Dzień Matki...

Kartkę okolicznościową zrobiłam w kwiatach i fioletach:
Było tuszowanie i stemplowanie, wyginanie i naklejanie.
Do tła użyłam: stemple różnego pochodzenia, tusze oraz maski. Półperełki stabilne i płynne dopełniają całość.

Ps. ...a w Niemczech to ja mam... Matkę Chrzestną :))



Bawię się:
Simon Says: Use More Than One Stamp
WAW : Anything Goes - Weeks #336-#337







W Bożonarodzeniowej inspiracji użyłam grafikę Bugaboo - Deer Duo wspierając się szkicem YNS:
Maskowanie, tuszowanie, kolorowanie - oto jak spędziłam czas. Powstała kolejna kartka, w której tylko reniferki i ich życzenia są na dodatkowej warstwie (i "na dystansie"). ;)

Nie wiem jak Wam się widzą takie prace, ale ja je bardzo polubiłam. :)







Kartka na wyzwania:


Dobrego dnia życzę :)






7 komentarzy:

  1. Moniko! Bardzo ładne Karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 386 - hope to see you again soon x

    OdpowiedzUsuń
  3. That reindeer card is a delight! Awesome background! Thanks for joining us at the Your Next Stamp Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card. I love your background. Thanks for joining us for the Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Misty

    OdpowiedzUsuń
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    OdpowiedzUsuń
  6. A lovely card - thank you for sharing at Christmas Crafts All Year Round.
    Kath x

    OdpowiedzUsuń