czwartek, 23 listopada 2017

CRAFT Challenge #443 - Not a Card

Kolejne wyzwanie na blogu C.R.A.F.T. Challenge - praca, która nie będzie kartką.

Tym razem mamy dwóch sponsorów:

the Cutting Cafe
Star Stampz

Planowałam stworzyć tag, ostatecznie postawiłam na zakładkę do książki - prezent dla koleżanki-bibliotekarki :D

Wykorzystałam grafikę z własnych zasobów The Cutting Café - digi stemple z serii IT'S ABOUT THAT TIME.... (zegar, napisy). Do stworzenia tła użyłam ceglasty szablon i stemple; dziołszkę narysowałam :D Zwisające nóżki to skutek użycia sznurka. Kolorowanie - tusze, akwarele, markery. Całość dopełniają glossy accent i perełki w płynie.


Wyzwanie:



Po więcej inspiracji DT zapraszam na bloga - C.R.A.F.T. Challenge.

Owocnego scrapowania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz